Ober Clinic to jedna z nielicznych placówek dermatologicznych, wysoko wyspecjalizowanych w leczeniu łuszczycy.

Łuszczyca: cierpi na nią ledwie 2% ludzi. Ale ten, kto wynalazłby całkowicie niezawodne, stuprocentowo skuteczne lekarstwo na łuszczycę, powinien dostać Nobla! Łuszczyca, opisana po raz pierwszy półtora tysiąca lat temu, to około 15 rozmaitych psoriasis, licząc z ich różnymi typami. Jeszcze 150 lat temu niektóre jej odmiany uważano za trąd a chorych izolowano od społeczeństwa. Dziś wiadomo już, że:

•  Łuszczycą nie można się zarazić przez kontakt z chorym
  •  Łuszczyca jest chorobą nawracającą
  •  Nie ma jedynego leku na łuszczycę, z uwagi na nie do końca rozpoznane przyczyny oraz wielość jej odmian, m.in. łuszczyca zwykła, brodawkująca, krostkowa, wysiękowa, plackowata, brudźcowa, stawowa czy uogólniona; można jednak zapanować nad jej objawami i starać się opóźniać nawroty, niekiedy nawet o kilkadziesiąt lat.

Czynniki, sprzyjające powstawaniu łuszczycy

• Infekcje bakteryjne (zwł. paciorkowce), wirusowe, drożdżakowe
  • Choroby przemiany materii, m.in. cukrzyca i dna moczanowa
  • Niektóre blizny, oparzenia, podrażnienia skóry
  • Niektóre leki (m.in. beta-blokery, sole litu, leki antymalaryczne); alkohol
  • Stres i wstrząsy psychiczne
  • Okresy zmian hormonalnych w organizmie (pokwitanie, przekwitanie)
  • Niedostateczna higiena, nadwaga, ciasne, syntetyczne ubrania i wiele innych czynników

Nie czuj skrępowania! Pamiętaj, że Ciebie spotyka to po raz pierwszy w życiu ale Twój lekarz w Ober Clinic takich i trudniejszych przypadków od lat widuje wiele, każdego dnia!

Metody leczenia łuszczycy

Metoda stosowana przez naszych specjalistów nie ma negatywnego wpływu na organizm. W skład preparatów leczniczych wchodzi wiele naturalnych ekstraktów z roślin, w tym także minerały z Morza Martwego.

Terapia proponowana w Ober Clinic jest kompleksowa i starannie dokumentowana . Wymaga jednak od pacjenta determinacji, systematyczności i wytrwałości. Nie jest agresywna, nie powoduje skutków ubocznych czy uzależnień, jednakże musi być stosowana niezwykle skrupulatna, wedle wskazań lekarza.