Dermatologia, to dziedzina medycyny zajmująca się nie tylko schorzeniami skóry.

dermatologiaDermatolog zajmuje się również chorobami ogólnoustrojowymi, które ujawniają się na skórze. Dlatego w przypadku jakichkolwiek zmian, zaobserwowanych na naszej skórze, odwiedźmy koniecznie dobrego dermatologa. Badanie i diagnoza pozwolą na uspokojenie nas i szybkie pozbycie się problemu lub, gdy sprawa jest poważniejsza – na rozpoczęcie kuracji. Im wcześniejsze jest stadium choroby, tym korzystniej dla pacjenta.

Choroby skóry mogą być związane z rozmaitymi czynnikami:

• Wirusy – na przykład wirus HPV (Human PapillomaVirus), powodujący powstawanie brodawek, w niektórych swoich odmianach może prowadzić do zmian nowotworowych łagodnych (np. kłykciny kończyste) lub złośliwych (rak szyjki macicy). Uwaga! Wirus, nieleczony, może roznosić się na inne osoby!
  • Bakterie – trądzik, rumień guzowaty (mogący być objawem poważnych chorób wewnętrznych, od gruźlicy po zapalenie jelita grubego), róża i wiele innych
  • Inne przyczyny, powodujące zmiany skórne (przebarwienia, łuszczenie, zaczerwienienie, narośle, grzybice)

Poważnym problemem jest łuszczyca, dotykająca coraz więcej osób. Niezwykle trudna w leczeniu, o nierozpoznanych do końca przyczynach, była dla nas prawdziwym wyzwaniem. Dlatego w Ober Clinic opracowano unikalną metodę leczenia łuszczycy, dającą korzystne wyniki, lecz wymagającą skrupulatnego przestrzegania kuracji.

Dermatolog zajmuje się nie tylko chorobami skóry. To także specjalista, który może pomóc w innych problemach, od likwidowania blizn (niekoniecznie operacyjnego!) po skuteczną poprawę naszego wyglądu i atrakcyjności. Niezwykle ważne problemy wyglądu, związane z organizmem, warto powierzyć doświadczonemu medykowi, z wszechstronna wiedzą zwieńczoną niełatwym do uzyskania tytułem specjalisty, niż przyuczonej do zabiegu kosmetyczce.

Zapisz się

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych, które zostaną użyte przez Administratora (OBER CLINIC SP. Z O.O.) jedynie do kontaktu ze mną.

Cennik

Leczenie i diagnostyka: trądziku, łuszczycy, atopowego zapalenia skóry, nadpotliwości, wykwitów skórnych i stanów narzuconych, wykwitów pierwotnych, plam, grudek, bąbli, guzków, pęcherzy, króst, łuski, strupa, nadżerki, owrzodzenń, rozpadlin, blizn, chorób bakteryjnych, grzybic, chorób pasożytniczych, chorób wirusowych, chorób pęcherzowych, tkanki łącznej, alergicznych, fotodermatozy, egzemy, włókniaka, znamion, czerniaka, nowotworów skóry.

Konsultacja specjalistyczna 150 zł
    Konsultacja specjalistyczna z dermatoskopią 180 zł